28. září 2020

Téma týdne 81 - Václav

 K minulému tématu zatím nikdo nepřispěl.



Milí Snílci,

říkám si, že téma nadcházejícího týdne za mě vybral kalendář a já to nebudu lámat přes koleno. Kratší školní a pracovní týden, den volna jako dělaný pro knížku a hrnek něčeho dobrého...

To je pro někoho svátek sv. Václava. Den volna.
Nebo připomínka české historie, pár světlejších i méně zářných chvil.
Nebo svátek někoho blízkého, příbuzného, kamaráda.
Nebo doba, kdy rostou václavky!

Pro mě je to všechno promíchané dohromady, příčinu volného dne si zběžně připomenu, ale místo hlubšího rozjímání se věnuju knížkám, nedodělkům nebo intenzivnímu odpočívání, místo oslavy v rodině se nezřídka vyráží na houby.

Jak to vnímáte vy? Chvíle k zamyšlení, nebo čas vyrazit do terénu?
A nebo slavit nějak úplně jinak?

Povyprávějte mi o tom!

Na všechny nápady se těším v komentářích nebo na klubovém mailu klub.snilku@email.cz.
Máte pocit, že vaše myšlenka na celý článek nevydá? Podělte se o ni v komentářích!
Napadlo vás něco k některému ze starších témat? Jen se do toho dejte!

Užívejte volna,

Alissa


Post scriptum: Na myšlenku úplně jiné oslavy mě nesnílkovsky přivedla Teorie velkého třesku, jejíž protagonisté slavili Kolumbův den sledováním filmů, které režíroval Chris Columbus... Jak byste v tomhle stylu oslavili sv. Václava?

Žádné komentáře:

Okomentovat