10. února 2020

Téma týdne 55 - Myšlenkový vlak

Jako příspěvek do Tématu týdne to sice podáno nebylo, ale mám pocit, že Raja jedno dobré předsevzetí realizuje a napsala o tom ve článku Obloha ztemnělá, mraky se stahujou.
(Žel, blog.cz má opět problémy se zveřejňováním odkazů, takže vás musím ponechat vlastnímu pátrání...)



Milí Snílci,

okny mi momentálně lomcuje vítr o síle orkánu a kdesi nepříjemně blízko špatně ukotvený blíže nezjištěný předmět naráží do kovového zábradlí. Asi si dokážete představit, jaký rámus to dělá! Ještě že už jsme tu celkem zvyklí, protože v okolí máme nejeden kostel. I když, víte, je to zajímavé, když jsem svého času bydlela přímo v budově se zvonicí a zvonilo mi nad hlavou každou čtvrthodinu, velmi rychle jsem se to naučila vytěsnit. Přitom ale jsem stále stíhala počítat údery, takže jsem zároveň jen matně vnímala, že asi zvonil zvon, a věděla úplně přesně, že jsou tři odpoledne...

V tomhle duchu bych dokázala pokračovat ještě dlouho a provedla bych vás přitom muzejním depozitářem, vlakovým nádražím, stodolou i odpalovací rampou na mysu Canaveral. Byla by to spanilá jízda tím, čemu se v angličtině říká train of thought.

Svého času pro mě myšlenkový vlak znamenal výbornou zábavu po cestě ze školy - věděla jsem, že jsme se spolužačkou zahájily konverzaci zoufáním nad písemkou z dějepisu a zakončily jsme ji hlubokou diskuzí o esoterice. Ale kudy jsme se tam vlastně dostaly?

Tématem pro tento týden tedy budiž Myšlenkový vlak.

Pokud vám takové téma nesedne do básně, eseje ani fotky, klidně vytvořte příspěvek metodou proudu vědomí. Uvidíte, co z toho vzejde.

Na všechny příspěvky se těším v komentářích nebo na klubovém mailu klub.snilku@email.cz.

Máte pocit, že vaše myšlenka na celý článek nevydá? Podělte se o ni v komentářích!
Napadlo vás něco k některému ze starších témat? Jen se do toho dejte! Odkaz na vaši tvorbu vložte, prosím, k nejnovějšímu Tématu týdne - zajistíte tím, že ho nepřehlédnu.

A, moji milí, nezapomeňte si v anketě vybrat téma na další týden. Nebo napište do komentářů vlastní návrh.
Jinak bude pokračovat můj absolutismus! (Zde si laskavě představte úsměv Cruelly de Vil, děkuji.)


Mějte produktivní týden!

Alissa

4 komentáře:

  1. Název tématu týdne mi tak nějak připoměl píseň "Vlaky v hlavě" od kapely Katapult. No fakt. No a zrovna včera to jeden pán pouštěl v práci. Možná bych se mohla pokusit o nějaký článek. Ale nevím, jak mi to vyjde. Dny jsou tak krátké a já potřebuju tolik spánku a flákání.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Spánek... mmm, spánek...
    Jak já tě chápu

    OdpovědětVymazat