13. února 2020

Creatio - Slunce zapadá do moře

Dobrý den, milí snílci. Dneska je ten nejvhodnější čas na zveřejnění nějakého mého výtvoru. Jen doufejme, že mi můj článek blog.cz zase nevyhodnotí jako spam. Ale dělají to jenom mě. (Je to spiknutí.)

A teď od vás asi budu potřebovat radu.

Tak se na to podívejte. Chtěla jsem temperami nakreslit západ slunce, který se odráží ve vodě. Samozřejmě, že se to moc nepovedlo. Je tam mnoho věcí, které se mi tam nelíbí. A úplně nejhorší je to, jak jsem tam ve spodní části obrázku znázornila vodu. Není to prostě ono. Nemáte někdo prosím vás nějaký návrh, jak by to šlo udělat lépe? A možná jsem si nejdříve měla prohlédnout nějakou podobnou fotografii. To nejde dělat takhle zpaměti. Příště to napravím

Každopádně svůj blahodárný účel to splnilo. Šedý smutný pracovní den jsem si prosvětlila hřejivými barvami. A zároveň jsem provětrala dlouho nepoužívaný štětec a tempery. Což je dobré. Protože nepoužívané věci kolem sebe hromadí negativní mrtvolnou energii.


***

Dále vám musím ještě více připomenout soutěž "Kreslení písně" (Pokud se na to chcete podívat, tak na odkaz musíte kliknout v nějakém předminulém článku. Odkazy si sem pořád ještě dávat netroufám.) Ještě pořád se nenašel jediný člověk, který by se zúčastnil. A ještě pořád se můžete přihlašovat.

Pokud jste tedy členy Klubu snílků, můžete své výtvory zasílat na email klub.snilku@email.cz. Do předmětu napište "Creatio",(pokud to bude do soutěže, tak "Creatio - soutěž") do e-mailu název a popis výtvoru a na konci se prosím podepiš, pokud se tvé blogové jméno nějak výrazně liší od toho e-mailového.

Do komentářů, ale i e-mailem můžete také psát i náměty na hudbu, kterou mám nakreslit já.
Rovněž můžete posílat třeba nějaké opravdu podařené graffiti, pokud nějaké často míjíte na svých cestách či nějakou mandalu, kterou jste vybarvili anebo i předkreslili. Nebo cokoliv jiného, co podle vás souvisí s výtvarnem a byla by škoda to neukázat světu.

1 komentář:

  1. Mně se náhodou voda líbí. Spíš možná bych zkusila oblohu jednolitější? Aby na obloze barvy plynule přecházely jedna v druhou (já vím, že se to snadno řekne a těžko dělá, a mám na to důkazní materiál) a na hladině měly ostřejší hranice, protože vlnky?

    OdpovědětVymazat