1. března 2013

Imaginarius - Iluze šedesátá devátá

Spieglein, spieglein an der Wand...

Dobrý večer,
přes počáteční technické potíže se mi nakonec podařilo spustit internet, a tudíž i umožnit dnešní Iluzi, aby spatřila světlo světa a svět ji. Omlouvám se, že dnes nebudu příliš výřečná.

Drazí Snílci, vznikl dlouhodobý problém s blueboardem. Jak se začala Sbírka Iluzí plnit odkazy, začaly se první příspěvky umazávat. Žárovcežel není v mých silách zmapovat, co vše zmizelo v nenávratnu. Proto bych Vás všechny chtěla poprosit, abyste se podívali, zda náhodou se nestala právě Vaše Iluze nedobrovolným účastníkem onoho výletu do Bermudského trojúhelníku. Děkuji.

Hrábla jsem hluboko do tytrouby a z jejích útrob vyštrachala tuto velice zajímavou, poklidnou a především příjemně dlouhou melodii. Nechť se líbí!


Odkazy, řádně označené, na své Iluze prozaického či básnického charakteru vkládejte do:

Vše někde začíná, ale také končí. A my jsme jako vždy v pasáži, kde zazvoní zvonec případně budík.

Mějte se famfárově a sněte!
Vaše Maglaiz

8 komentářů:

  1. Asi něco sesmolím...Ech, chodím na němčinu, ale... Co to tam je sakra napsaný?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Zrcadlo, zrcadlo, na zdi... Úryvek ze Sněhurky.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem si to procházela a pokud se nemýlím tak 5 mých příběhů k iluzím zmizelo.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Pak tedy prosím o zaslání odkazů chybějících příběhů, vložím je pak do příslušných článků. Děkuji předem za ochotu

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsem po podrobné kontrole zjistila, že 2 ze stracených iluzí už jsem napsány u článků, tak tady je zbytek, pokud jsem přehlédla a některá z nich už u článku je tak se předem omlouvámiluze 8
    http://vivienne.blog.cz/1105/houslistka
    iluze 20

    OdpovědětVymazat
  6. iluze 20
    http://vivienne.blog.cz/1110/uspavacka
    iluze 29
    http://vivienne.blog.cz/1207/malirPS omlouvám se za dvojí komentář, ale nevím proč se mi předchozí neodeslal celý

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Nevadí, pokud dovolíš, napravím až zítra. Soukromý život vyčerpal natolik, že nejsem schopná si vzpomenout na heslo do administrace

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: klidně až za týden, jak se ti bude chtít

    OdpovědětVymazat