5. března 2013

Aurora - oznámení


Milí snílci,
pokud tento blog sledujete, nejspíše vám neuniklo, že poslední dobou tato rubrika dosti skomírala. Co za tím stojí, jestli vaše neaktivita a nebo příliš těžká témata, nebudu spekulovat - o to v tomto příspěvku nejde.

Obávám se avšak, že se musím z nedostatku času vedení Aurory vzdát. Ne že by mě tato pozice nebavila, ale povinnosti na mě v posledních měsících doléhají stále neúprosněji a já tak stěží mám moment napsat něco na svůj vlastní blog, o tomto ani nemluvě. Například v průběhu minulých dvou týdnů jsem se prakticky nedostala na internet a situace se bude ještě horšit.

Doufám, že se najde někdo, kdo by byl ochoten rubriku převzít po mně. Případní zájemci pište na e-mail klub.snilku@email.cz a nebo sem do komentářů (nezapomeňte vyplnit e-mailovou adresu). Přece nenecháme Auroru upadnout, co říkáte?

A.S.

Žádné komentáře:

Okomentovat