7. dubna 2012

Imaginarius - Iluze dvacátá pátá

Dobrý večer,
velice se omlouvám, že uveřejňuji článek s takovýmto zpožděním, ale zabrala jsem se do pečení a zapomněla na to, kolik je hodin. Opět bych chtěla poděkovat snílkům, kteří vytvořili krásné iluze. Doufám, že vaše píle nepovolí a budete stejně tak plodní, jako tomu bylo doteď.

Minule, pokud si vzpomínáte, jsem zde hovořila o metafoře vody. A já si řekla, proč u tohoto pokojného i běsnícího živlu nezůstat. Přece jen téměř každá snílkovská postel se v noci mění na bárku, kterou unáší proud Oceánem zapomění do Říše snů i s naší lidskou schránkou.

A co tento přívěšek? Mohl by být jablkem sváru? Co ukrývá kapka? Čaromocný kámen? Kouzelnou tekutinu?

Jako minulé Iluze i této se nevyhne píseň. Myslím, že melodie se vám bude líbit a já osobně na tuto melodii už napsala nejeden text. Je skutečně inspirující. Nuže, nechte na sebe působit hudbu i obrázky, sněte, sepisujte své příběhy a básně, abychom byli zase o kousek blíž k nalezení hrdinného kapitána Imaginaria.



Odkazy na své iluze zasílejte i s popisem, o kterou iluzi jde, na náš klubový mail: klub.snilku@email.cz
Děkuji za pozornost, přeji vám krásné Velikonoce a u příští iluze na shledanou.

Snění zdar a cyprealismu zvlášť!
Vaše Maglaiz

2 komentáře:

  1. Ta písnička je nádherná a veli inspirativní, takže si pohrávám s myšlenkou na povídku, ale uvidím jestli skutečně vznikne.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den.Na mě udělaly dojem fotografie výše uvedené. Video však také není špatné.S pozdravem

    OdpovědětVymazat