12. září 2024

Creatio - Květy černého bezu

Zdravím, milí snílci.  Po delší době jsem opět nakreslila obrázek. Tentokrát je to Květ černého bezu

Již jsem nakreslila do svého skicáku mnohé rostliny. Lotosy, svlačce, zvonek, vesmírné a mimozemské květiny a nakonec i růži. A teď jsem si řekla, že by to chtělo výzvu. Zkrátka vytvořit něco, co jsem ještě nedělala. Přemýšlela jsem, co by to mohlo být. A pak jsem si uvědomila, že je ještě tolik druhů květenství, co jsem nezkoušela. Například květy černého bezu. Předlohou mi byl tento obrázek.

Bezy jsou kresleny opět tužkou. Asi se jí v tomhle skicáku budu držet až do poslední stránky. 

Tento keř mám vlastně docela ráda. Přijde mi, že jeho květy voní sice velmi slabě, ale docela příjemně. Několikrát jsme z nich dělali i šťávu. 

Pokud jste členy Klubu snílků, můžete tvořit a posílat své kresby, malby a třeba i koláže na email klubu klub.snilku@email.cz

Pokud vás nenapadá, co kreslit, můžete se inspirovat mnou zadanými tématy. Například teď je aktuální téma „Tropický ostrov“. Klidně si ale můžete vybrat nějaké starší.

!!! Můžete se také přihlásit do snílkovské výtvarné soutěže Magický svět v oblacích !!!

S přáním hezkého zbytku týdne 

Raja Luthriela


1 komentář: