13. června 2024

Creatio - Antistresové omalovánky: Koruna z květin

Zdravím, milí snílci. Je to už zase nějakou dobu, co jsem v Creatiu naposledy zveřejnila vybarvený obrázek z mých antistresových omalovánek.

Tentokrát máme na řadě jakousi korunu tvořenou z květin. Tento obrazec patří k těm jednodušším na vybarvování, co ve svých omalovánkách mám. Nezaplňuje celou stránku, jako mnohé jiné. Proto mě to také trvalo kratší dobu.

Avšak i tady jsem se snažila o jakous takous barevnou souměrnost a pravidelnost. Jeden druh květin jsem dělala růžově, jiný zase modře atd. Toto dodržuju více méně od samého počátku.

A co vy a antistresové omalovánky? Měli jste někdy nějaké?

Pokud jste členy Klubu snílků, můžete tvořit a posílat své kresby, malby a třeba i koláže na email klubu klub.snilku@email.cz

Pokud vás nenapadá, co kreslit, můžete se inspirovat mnou zadanými tématy. Například teď je aktuální téma Futuristické město/Futuristická vesnice. Klidně si ale můžete vybrat nějaké starší.

S přáním hezkého zbytku týdne 

Raja Luthriela

1 komentář: