9. května 2024

Creatio - Mimozemská květina

Zdravím, milí snílci. Dnes tu pro vás mám poslední květinu, kterou jsem nakreslila podle předlohy, kterou mi vytvořila umělá inteligence. Tentokrát jsem do vyhledávače zadala: „Mimozemská květina uprostřed mimozemského lesa, surrealismus“.

No a milá umělá inteligence to pochopila až moc doslova. Vytvořila pár květin, z nichž některé měly opravdovou tvář mimozemšťana. A po lese ani památky. Já jsem se rozhodla, že budu kreslit toto:

Opět jsem při tom použila tužku. Co se týče obrázku jako takového, opět jsem konfrontovaná s tím, jak vlastně neumím kreslit obličeje. Ten se vlastně extrémně nepovadl. Líbí se mi ale taková ta poupata, co rostou při zemi. I ty okvětní plátky mi přijdou, že se mi jakž takž podařily napodobit. Ale tváře? Ať už jsou lidské, zvířecí nebo mimozemské nikdy se mi nepodaří.

Pokud jste členy Klubu snílků, můžete tvořit a posílat své kresby, malby a třeba i koláže na email klubu klub.snilku@email.cz

Pokud vás nenapadá, co kreslit, můžete se inspirovat mnou zadanými tématy. Například teď je aktuální téma „Strašidelný hrad“. Klidně si ale můžete vybrat nějaké starší.

S přáním hezkého zbytku týdne 

Raja Luthriela

1 komentář: