11. dubna 2024

Creatio - Vesmírná květina 2


Zdravím, milí snílci. Dnes tu pro vás mám další vesmírnou květinu, pro niž mi předlohou byl výtvor od umělé inteligence. Jenže já jsem tenkrát nakreslila z těch vygenerovaných čtyř ne jednu, ale hned dvě vesmírné květiny. 


Tentokrát jsem se rozhodla pro tuto

Obrázek je kreslen opět tužkou. Tentokrát jsem neexperimentovala s pozadím a bylo to jen ku prospěchu. Jen jsem ho prostě lehce vybarvila a přikreslila měsíc. Vytvořit ho pro mě bylo podobně těžké, jako tenkrát ty lotosy. Ty také měly velké množství okvětních plátků a nakreslit je tak, aby vypadali alespoň trochu podobně, mně stálo mnoho gumování.



A co vy? Kreslili jste někdy něco podle předlohy od AI?

Pokud jste členy Klubu snílků, můžete tvořit a posílat své kresby, malby a třeba i koláže na email klubu klub.snilku@email.cz

Pokud vás nenapadá, co kreslit, můžete se inspirovat mnou zadanými tématy. Například teď je aktuální téma „Dinosauři“. Klidně si ale můžete vybrat nějaké starší. Za poslání tematického obrázku můžete také dostat Bludišťáka.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete též psát náměty na témata, na která mám něco nakreslit já. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

S přáním hezkého zbytku týdne 

Raja Luthriela

3 komentáře: