17. března 2022

Creatio - Téma 19: Ilustrujte báseň

Dobrý den, milí snílci. Je tu třetí čtvrtek v měsíci a s ním přišlo i vyhlašování nového tématu ke kreslení.

Téma č. 19 – Ilustrujte báseň

Tohle je krásné téma, viďte? Tentokrát je vaším úkolem přečíst nějakou báseň a nakreslit k ní nějaký obrázek. A je celkem jedno, jestli si zvolíte báseň od slavného autora, nějakého blogem nebo vaše vlastní. Jen bych prosila, pokud by to byla báseň od vás nebo vašeho oblíbeného blogera, tak i odkaz na tu báseň, nebo jí můžete zkopírovat do e-mailu. Pokud je to báseň od někoho slavného, asi bude stačit jen název básně jméno básníka, který ji napsal.

Každopádně jsem zvědavá, jestli tentokrát něco stvoříte, či zase ne. Prosím, překvapte mě a pokuste se něco nakreslit.

Za každý obrázek, který vytvoříte na mnou vymyšlené téma, získáte Bludišťáka.

Pokud vás ale tenhle námět nezaujal, podívejte se do Seznamu starších témat. Třeba vás něco upoutá tam.

Pokud se vám témata nezamlouvají, můžete mi poslat něco mimo ně, i když za to Bludišťák není. Budu však také ráda.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete také psát náměty, co mám nakreslit já. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

Email klubu snílků je klub.snilku@email.cz. Do předmětu napište Creatio. Pokud kreslíte dílo na nějaké mnou určené téma, přepište tam i téma. Do emailu pak prosím zmiňte i název toho tématu.

S přáním krásného zbytku týdne Raja Luthriela

 

Žádné komentáře:

Okomentovat