10. února 2022

Creatio - Les

Dobrý den, milí snílci. Máme tu zase druhý čtvrtek v měsíci a s ním tu je opět nějaké moje dílo.

Víte, tak trochu jsem se opět zamýšlela nad tím, proč že to vlastně neposíláte obrázky na témata, která tu máte k nabídce. A uvědomila jsem si, že musím udělat to, co mě napadlo už dávno. Já sama musím něco vytvořit na daná témata, abych si vyzkoušela, jestli na to něco nakreslit opravdu jde.

První téma bylo tuším Lesní království.

Když se řekne toto sousloví, tak se mi vybaví pobyt u babičky. Měla tam hračky ještě po mamce, tetě a strejdovi. Různá plyšová i pískací zvířátka, stavebnice, a tak. Věji, které byly jiné, než u nás doma. A s těmi zvířátky jsem si hrála nejraději. A zvířátka přece potřebují les. A protože jsem nebylo z čeho ten les vytvořit a větve by nejspíš babička s dědou v baráku nestrpěli, tak mi tenkrát nezbylo nic jiného, než si ten les nakreslit na papír a připevnit na zeď. V divadle to někdy také tak řeší. Říkají tomu kulisy. A když jsem vymýšlela toto téma, měla jsem v hlavě právě tuto vzpomínku s dětství.

Tento obrázek by se snadno dal nazvat čmáranicí. A ona to vlastně i čmáranice je. Kreslila jsem to podle jedné fotky z internetu, která se obrázku vůbec nepodobá a kterou už prostě nemůžu najít. Přesto by se to dalo i uvěřit, že takové stromy existují. Kdyby ovšem člověk neudělal blbě stíny v levé části obrázku. Ale jako kulisy pro lesní království plyšových zvířátek by to stačilo, ne?

Obrázek jsem kreslila voskovkami. Ty jsem také neměla v ruce přinejmenším dva roky. Myslím, že s nimi musím více trénovat.

A co vy, nechcete přece jenom něco také nakreslit a pochlubit se s tím? Vždyť o nic nejde. A alespoň to tu nějak ozvláštníte.

Pokud jste členy Klubu snílků, můžete také tvořit a posílat své kresby, malby a třeba i koláže na email klubu klub.snilku@email.cz.

Pokud vás nenapadá, co kreslit, můžete se inspirovat mnou zadanými tématy. Například teď je aktuální téma „Andělé“. Klidně si ale můžete vybrat nějaké starší. Za poslání tematického obrázku můžete také dostat bludišťáka.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete též psát náměty na témata, na která mám něco nakreslit já. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

S přáním hezkého zbytku týdne 

Raja Luthriela

 

Žádné komentáře:

Okomentovat