23. srpna 2021

Téma týdne 107 - Do neznáma

 K minulému tématu zatím nikdo nepřispěl.


Milí Snílci,

doba je poněkud šílená, to víme všichni, a do jisté míry jsme se na ni i překalibrovali coby na novou normu. A já si poslední dobou k té šílenosti ještě přidávám nášup. Dovolte mi tedy být dneska jasná, stručná a výstižná, jak nás to učili na hodinách češtiny:

Příštích několik týdnů pro mě bude veskrze zajímavých a nevím, jak zvládnu vypisovat nová témata.
Nedělejte si naděje, tak snadno se mě zase nezbavíte, ale na chvilku se možná odmlčím. Ale pak se zase vrátím a se mnou přijdou nová Témata týdnů, a prozatím vám tu nechám alespoň jedno, na které netvořím, které poslední dobou přímo žiju.

Pojďme udělat krok do neznáma.



Na všechny nápady se těším v komentářích nebo na klubovém mailu klub.snilku@email.cz. Vítám prózu, básně, fotky, obrázky, ruční práce, písně, však už to znáte.

Máte pocit, že vaše myšlenka na celý článek nevydá? Podělte se o ni v komentářích!
Napadlo vás něco k některému ze starších témat? Jen se do toho dejte! Odkaz na vaši tvorbu vložte, prosím, k nejnovějšímu Tématu týdne - zajistíte tím, že ho nepřehlédnu.

 
Udělejte si z neznáma nové známo, neztraťte se mi a mějte se veskrze skvěle

Alissa

Žádné komentáře:

Okomentovat