10. srpna 2021

Téma týdne 106 - Vyjádřit se

 K minulému tématu zatím nikdo nepřispěl.


Milí Snílci,

neděste se, není pondělí, už jsme v pracovním týdnu dál, to jen já mám zase hlavu zamotanou do gordického uzlu a zapomněla jsem vypsat nové téma... a to jsem ho, prosím pěkně, i vymyslela.

Samozřejmě Téma týdne má být možnost se vyjádřit, to už tak je od prvopočátků rubriky. Mě by teď spíš zajímalo, jak se vyjadřujete nejraději.

Slovem? Mluveným? Psaným?
Obrazem? Jakou technikou?
Hudbou? Vlastní? Cizí? Posíláte odkazy na Youtube, nebo osolíte hlasitost, aby k adresátovi muzika pronikla přímo?
Tónem hlasu? Mimikou? Řečí těla?
Oblečením? Šperky? Kdysi jsem četla článek o tom, jak se pomocí broží nenápadně vyjadřuje diplomaticky neutrální královna Alžběta.

Nebo vás napadá ještě něco úplně jiného?



Na všechny nápady se těším v komentářích nebo na klubovém mailu klub.snilku@email.cz. Vítám prózu, básně, fotky, obrázky, ruční práce, písně, však už to znáte.

Máte pocit, že vaše myšlenka na celý článek nevydá? Podělte se o ni v komentářích!
Napadlo vás něco k některému ze starších témat? Jen se do toho dejte! Odkaz na vaši tvorbu vložte, prosím, k nejnovějšímu Tématu týdne - zajistíte tím, že ho nepřehlédnu.

 
Bon voyage

Alissa

1 komentář: