11. února 2021

Creatio - Mandala, dotek přírody (můj výtvor)

Dobrý den, milí snílci. Dnes přijde na řadu další z mých výtvorů. Tentokrát to bude mandala, kterou jsem sice kreslila v roce 2017, ale pořád je aktuální, ne? Vždyť jí mám ještě teď vystřiženou a nalepenou na zdi. Kdysi dávno jsem jí dokonce zveřejnila i na svůj blog. Myslím si ale, že si jí stejně nikdo nepamatuje, takže jí můžu vrazit i sem. A víte, že jí mám i vystřiženou a nalepenou na zdi? Jako většinu mandal, které jsem nakreslila za účelem harmonizace prostoru.

Mandala je téměř celá dělaná kružítkem. Čáry jsou pak obtažené černým fixem. Tenkrát jsem ho ještě měla. Větvičky s lístky jsem nakreslila od ruky. Vybarvená je pastelkami. Ani si nepamatuju, jak přesně vznikly ty obrazce. Každý kus je vlastně originál, který už se mi nikdy nepovede stejný. Aby tomu bylo jinak, musela bych si zapsat velikost jednotlivých kružnic. 

Vytvářela jsem jí v duchu písně Pri prastarom dube od slovenského zpěváka, který si říká Žiarislav.  Má takové přírodní a pohanské písně. Jeden čas jsem poslouchala jenom ty. Vlastně při jeho hudbě už jsem nakreslila mnoho obrázků a vyrobila i jeden design na blog. 

Pokud jste členy Klubu snílků, můžete i vy tvořit a posílat svá díla na email klubu klub.snilku@email.cz. Nemusíte to nechávat jenom na mě. :-) 

Pokud vás nenapadá, co kreslit, můžete se inspirovat mnou zadanými tématy. Například teď je aktuální téma "Cesta do říše snů". Klidně si ale můžete vybrat nějaké starší. Za poslání tematického obrázku můžete dostat bludišťáka.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete také psát náměty na témata, na která mám něco nakreslit já. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

S pozdravem Raja Luthriela


 

Žádné komentáře:

Okomentovat