15. února 2021

Téma týdne 94 - Pod rouškou

 K minulému tématu zatím nikdo nepřispěl, tak vám nesu alespoň drobnost.


Milí Snílci,

hlavu si lámu, spaní mám těžký, jak přemýšlím, co by vystihlo zase další týden a nakrmilo oře vaší fantazie, aby se vzepřeli otěžím. A víte vy co? Dneska na to půjdeme pragmaticky, od zážitků, které máme téměř jistě každý.

Jelikož se už skoro rok všichni schováváme pod rouškou.

Štvou mě, štvou nás všechny, a zároveň představují zajímavý symbol. Jako ostatně všechno, můžou být ovšem symbol pro skoro cokoli. Solidaritu, útisk, ohleduplnost, vynalézavost, vymyslete si slovo a téměř jistě se dá napasovat na roušku.

(Moje oblíbené je v posledních dnech "teplo". Venku mě bez roušky nepotkáte, ani ne tak kvůli covidu jako proto, aby mi nemrzly tváře.)

Máte nějakou vtipnou historku s rouškou?
Zajímavou?
K naštvání?
Podivnou?
Chválíte ostatním povedené roušky?
Šili jste? (Snad se nikdo neurazí, že tu fušuju do cizí rubriky, jmenovitě Inventoru :))

Povídejte, vyprávějte, tvořte. Vylijte si vztek a frustraci, jedinou mezí je publikovatelnost.



Na všechny nápady se těším v komentářích nebo na klubovém mailu klub.snilku@email.cz.


Máte pocit, že vaše myšlenka na celý článek nevydá? Podělte se o ni v komentářích!
Napadlo vás něco k některému ze starších témat? Jen se do toho dejte!

A nenechte se mnou otrávit!

Alissa

Post scriptum:
Tohle jsem ani v plánu neměla, ale v sobotu mě chytla kreslící nálada, v jednom zátahu jsem nakreslila portrét, který v nejbližší době taky někde využiju, a zbytek výtvarného nadšení se přetavil v tuhle drobnost, svíčku v ořechové skořápce, které o Vánocích někteří svěřujeme svá přání a sledujeme, jakou mají šanci na vyplnění.




2 komentáře:

  1. Tak tohle je téma, které se v čase nevyvíjí právě dobře. Ale ještě týden posečkám a uvidím...

    OdpovědětVymazat
  2. https://turtlelike.wordpress.com/2021/04/05/pod-rouskou/ (: (trochu smutné, ale sešlo se to.)

    OdpovědětVymazat