16. července 2020

Creatio - Chtěli byste kreslit na zadaná témata?

Dobrý den, milí snílci. Tak jsem se zase zamýšlela nad tím, jak mi od vás přichází tak málo obrázků. Chtěla bych vás nějak nalákat, abyste více kreslili. Nad tímto tématem dumám snad už skoro rok.

A tak mě napadla jedna taková věc, kterou mám v hlavě už dlouho, jen nějak nebyla příležitost se o ní zmínit. Třeba prostě snílci mají málo inspirace. Co kdybych jim zadávala témata? A pokud byste něco stvořili a poslali, dostali byste bludišťáka. Samozřejmě pokud by vás na samé téma nic nenapadlo, můžete si nakreslit, něco mimo téma. To by pak bylo bez bludišťáka. Zatím je to jenom takový návrh.
Co říkáte na takové změny? Stáli byste o ně? Jestli ano, tak příště bych mohla vyhlásit Téma číslo 1. Moc vás prosím, abyste se ohledně toho vyjádřili v komentářích. I když, kdo ví, co bude příště. Teď jsem si přečetla cosi o tom, že blog.cz končí. S tím bude ještě hodně komplikací.


Pokud jste členy Klubu snílků, můžete i vy tvořit a posílat svá díla na email klubu klub.snilku@email.cz

Do komentářů, ale i na e-mail můžete také psát náměty na hudbu, kterou mám nakreslit. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

Rovněž můžete posílat třeba nějaké opravdu podařené graffiti, pokud nějaké často míjíte na svých cestách. Nebo cokoliv jiného, co podle vás souvisí s výtvarnem a byla by škoda to neukázat světu.

Žádné komentáře:

Okomentovat