2. září 2018

Kontrola šedesátá šestá

Milá luční kvítka,

nevím, jak vás, ale mě letošní léto nějak spolklo a veškerá blogová aktivita dostala pořádně nafrak, obzvlášť tedy ta klubová. Spousta času stráveného offline a spousta starostí způsobily, že jsem se nějak zapomněla. Ale však já to zase doženu.

Začněme třeba novým Repetitiem, neb tam mám z minula nějaké nedořešenosti a jsem sama zvědavá, co se změnilo, zdali vůbec něco. Tak jdeme na to, ne?

S pozdraveM.

V minulém díle jste viděli četli:

1) Deny - ANO

Wheee, Deny to znovu rozjela a hned tak super článkem! Mám radost.

2) Gura-Chan - ANO

Gura-Chan to sice zatím ještě nenakopla, ale rozhodla jsem se pro udělení výjimky, protože zaprvé je léto a bylo by ode mě pokrytecké zrovna teď někoho kárat, krom toho její poslední články dávají znát, proč blog nestíhá, a připadají mi dost užitečné na to, abychom si počkali na další.

Pokud by někdo chtěl namítnout, že to není fér, připomínám, že stále a pokaždé platí, že pokud se kdokoli z vyřazených blogerů ozve s vysvětlením a přáním tu stále být, nemám tak jako tak naprosto problém ho vzít zpátky. Ostatně se to už několikrát stalo a my jsme vždycky rádi, když víme, že to tu sledujete a máte zájem tu být. Problém je, že dokud se nezeptáme, tak nikdy nevíme, jestli je neaktivita dočasná nebo úplně opadl zájem. Repetitio je z naší strany vlastně takový pokus o kontakt.

A dnes?

1) Aerosol - ANO

V pořádku.

2) Anchor - ANO

V pořádku.

3) Baruschka - ANO

V pořádku.

4) Dragilia - ANO

V pořádku.

5) M. - ANO

Věřte mi, že jsem se svou aktivitou v podstatě nespokojená, ale v rámci pravidel to dávám s přehledem, tak aspoň že tak ;)


A to je vše, přátelé. Léto spoustě blogerů vždycky šlápne do blogoplánů, ale věřím, že s příchodem ochlazení a podzimních měsíců ta aktivita zase naskočí.

Doufám, že jste si to léto užili, na viděnou příště!

Žádné komentáře:

Okomentovat