23. května 2016

Téma týdne 07 - Odlišnost

Pilný Snílek



Zdravím Snílci,

jaro nám asi rovnou přeskočilo v léto, jinak nevím, jak si vysvětlit teploty pomalu blížící se třicítce. Doufám, že se všichni poctivě zásobujete zmrzlinou, ledovým čajem a opalovacími krémy. Maturity doufám už skončily, zkouškové teprve začíná. Mám pocit, že nikdy vlastně není ideální čas a klid na to, zaměřit se na tvorbu. Ne, když si ho plánovaně neuděláme. Protože každá část roku obsahuje něco důležitého, něco, co nás velmi zaměstná. Samozřejmě, ti pracující z vás, to mají zase jinak, ale i tam je potřeba plánovat. Tak doufám, že si v hektickém životě najdete chvilku a potěšíte nás svými výtvory na Téma týdne.

Tento týden je na řadě : ODLIŠNOST

Znamená to, že už se znovu zařadí do tématu i ankety. Plichta byla postupně zveřejněna. Téma - Odlišnost - se mi zdá vcelku široké na pojetí. Můžete psát, kreslit, básnit, nabídnout nám nějakou úvahu. Fotit. Můžete se zaměřit na význam slova odlišnost, co pro nás v životě znamená, můžete nám předložit nějakou vlastní zkušenost. Nebo stvořit povídku, báseń, kde odlišnost bude hýbat dějem. Musím podotknout, že jen díky odlišnosti, je náš svět pestrý a barevný. Dokážete si vůbec představit, jak by vypadal, kdyby bylo všechno stejné? Stejné tvary... nebo třeba stejné barvy, materiál. Možná by takový svět ani nevyl životaschopný... možná ano.

Co vy na to? Probudilo to vaši fantazii?





Jako fénix vstává z popela
Jako východ slunce začíná
Vždy s novou nadějí den

Tak ve mně stále zas a znova
Umírá a rodí se mé já
Stejné a přece jiné

Vždy po nějakém čase můj svět
V domeček z karet se promění
A mysl roztříští se

Život můj naruby převracen
V troskách stavět nové základy
Je práce nekončící

Tak proto radši vzdušné zámky
Stavím si teď místo podloží
A toulám se po nebi



Krásný sluneční týden vám přeji,

Dragita

1 komentář:

  1. Básnička je moc pěkná. Snad se mi povede na téma něco napsat, opravdu se vynasnažím, ale slibovat nechci.

    OdpovědětVymazat