9. května 2016

Téma týdne 06 - Jako fénix vstává z popela

Pilný Snílek




Zdavím Snílci,

nový týden je tu jako na koni - utíká to viďte? Za chvíli nám odkvetou šeříky, rozvoní se jahody, pak maliny a nakonec budeme uprostřed léta pojídat meruňky a broskve. Já se neskonale teším, jen mě mrzí zrychlující se běh času. Myslím, že nejsem jediná, kdo by ocenil 48 hodin denně :)

Minulý týden to na Snílkovském webu nějak spalo. Jestli ještě trvají životní zkoušky, držím vám všem palce a na tento týden jsem vybrala téma : JAKO FÉNIX VSTÁVÁ Z POPELA

Téma můžete pojmout směrem, jakým chcete. Doslovně popsat zrození fénixů, nebo stvořit vlastní druh bytosti, vstávající z vlastního popela. Samozřejmě se můžete zaměřit i na samotné téma reinkarnace, znovuzrození. Napište o tom povídku, úvahu, báseň. Stvořte mytologii zalouženou na aktu fénixe. Fantazii se meze nekladou.

Klidně se můžete rozpovídat, jak jste se po všech těch¨zkouškách znovuzrodili.... :P






Aktivní Snílek Vlasta, nám přispěla do minulého týdne:


Jsem posedlá jídlem nezdravým,
a když to na mě přijde, tak jím.
Když se do mě vetře posedlost,
nedokážu jí říct: "Mám tě dost!"

Obsese napadá přemýšlení,
přítomnost maže, nechává snění.
Strojené plánování života
Velké cíle a pod tím prázdnota.

Čas od času mě amok chytne,
chci vlastnit knihy nenasytně,
mít prostředky a kapsy plné,
vím, že to není smysluplné.



Přeji krásný týden vše Snílkům,
Dragita

3 komentáře:

  1. No, moc aktivní jsem nebyla. Hraješ mi s tématem do karet, ale fakt bych potřebovala víc hodin denně na fungování. Nenecháš to dva týdny?

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé! Tohle téma mě zaujalo už když bylo v anketě, kde mu k vítězství nakonec chyběl jediný bod. V té době už jsem na něj ale měla stvořenou básničku, která od pátku visí u mě na blogu, takže jsem moc ráda, že jsi i tohle téma nakonec vyhlásila.
    http://illienel.blog.cz/1605/jako-fenix-vstava-z-popela

    OdpovědětVymazat
  3. Jelikož jsem zazdila dnešní pondělí, kdy jsem běhala po městě/bance/práci. Je téma i na tento týden :)

    OdpovědětVymazat