12. března 2012

Návrat do mateřské lodi



...aneb když se dárek k Novému roku nepovedl.
Včera se Berenika vzdala své funkce hlavní správkyně Klubu Snílků. Důvodem je její osobní život, fakt, že fórum zůstalo prakticky na ní a skloubit realitu s tou virtuální se poslední nedařilo. A na vině byla bohužel také nepěkná hádka s jistou blogerkou. Nechci se do toho nijak míchat ani to rozpitvávat, co bylo, bylo.
Berenika je zklamaná a svou činnost jako správce ukončila.
Otázkou zůstává, co tedy dál s klubem?


Přece to všechno nezahodíme, říkala jsem si včera poté, co jsem si její rozhodnutí přečetla. Revoluce je dávno pryč, stejně tak počáteční ohromné nadšení. Správcovský několikahodinový chat už zmizel. I na fóru přestalo přibývat příspěvků, projekty se prakticky zastavily, až na RPG. Ani původních členů tam nebylo tolik. Když jsem si na konci roku přečetla údajně poslední článek na tomto blogu, bylo to na mě všechno nějak hrr. Upřímně, stěhování mě moc nenadchlo, s fórem si nerozumím do teď, necítila jsem se tam dobře, jako by to byl jiný klub. A nějak jsem v duši cítila, že ten článek nebyl poslední. Celé to začalo kvůli Autorskému klubu na Blog.cz a tehdejšímu hlavnímu správci Tiskařovi. Uvést snílkovský blog do této podoby dalo ohromnou práci Desovi, Berenice, všem správcům i Vám, Snílkům. Protože bez Vás by to nikdy nemohlo vypadat takhle.
A na Blog.cz by proto měl Klub zůstat, už jen díky tomu, že je tady kus společné historie.

Na svojí správcovskou činnost jsem poslední dobou kašlala, nebudeme si nic nalhávat, i přes to jsem nechtěla nečinně přihlížet, jak se Klub Snílků ztrácí do nicoty. Dohodli jsme se, že si vezmu opratě hlavní správkyně, ale pod podmínkou. Podmínkou, že se vrátíme na mateřskou loď. Sem.
Tak slovo dalo slovo.
Destinaetus i Berenika toho udělali pro Klub hodně a je třeba jim za to poděkovat. Já vám nemůžu slíbit zatím nic jiného, že se budu snažit, aby to tady zase klaplo.

Teď nás, těch pár správců, co jsme zbyli, čeká spousta práce. Musím zaktualizovat členy. Tabulky kategorií v takové podobě, v jaké jsou, budou muset být zrušeny, jelikož pracovat s nimi nikdo ze správců neumí. Oběhnu všechny členy odsud i z fóra (buď komentářem či e-mailem) s otázkou, zda stále chtějí členy být a upozorním na návrat.
Řady správců se budou muset rozšířit, chceme-li uvést do chodu všechny projekty.
Sussanah de Silva zůtává správkyní Inventoru a Phota.
Lady Dariel se postará o Creatio.
Mně zůstává Repetitio a až se vše uvede zpátky do chodu, tak i přijímací vzducholodě.
Zda se bude Fantaghira starat o Auroru, to se budu muset ještě zeptat. Na provoz Praepositia mám nápad, který se obejde bez správce.
hybí správce do Imaginaera, Tématu týdne, Artia a mně parťák na Repetitio. Pokud by měl některý Snílek zájem starat se o některou z těchto rubrik, nechť napíše na klubový e-mail (klub.snilku@email.cz). Účet na Skype či na Facebooku nutností, kvůli domluvě mezi správci.

Jak to bude s RPG na fóru, netuším. Admin není a já se od toho distancovala už od začátku. Taktéž, měl-li by o to někdo zájem, ať se ozve. Jen Vás prosím, žádnou hádku ohledě RPG mezi komentáři.
Snad pro Vás bude návrat příjemný, ale chápu, že někoho to může mrzet.

Tak co, zvládneme to?

Zatím se mějte, Snílkové.
Doufám ve Vás! :)

Monica Otmili

33 komentářů:

  1. Upřímně, zrovna dvakrát nadšená jsem ze stěhování nebyla. Jestli jsem byla na tom fóru dvakrát tak to bylo moc. Nebyla prostě motivace tam chodit, kor toho jsem z toho byla celá zmatená. Jsem ráda, že se klub opět vrací na blog.cz.Každopádně s Maglaiz můžete počítat vždycky

    OdpovědětVymazat
  2. zklatej blog, taky jsem se niky s forem nějak extra nerozuměla, nevyznala jsem se v tom, bylo to chqotickém, ale mrzí mě, že jsem se kvuli ber nepřekonala.. :(

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna se mi povedlo na fórum přihlásit
    Jinak mě si zapiš - já rozhodně pluji s vámi dál :)
    Také bych se ráda optala, jak to bude s výzvou, oním čtením. Klidně odpověz zde, nejsem jediná, kdo výzvu přijal :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fajn, upřímně jsem se na foru ukázala jednou, zjistila, že se mi to tam nelíbí, a od té doby jsem se tam neukázala. Vrátíli-se klub sem, mileráda se zas sem tam do něčeho zapojím

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím Předně jsem ráda za návrat na blog, fórum se mi zprvu zdálo jako dobrý nápad, ale... No, blog je blog, co si budeme povídat.
    Strašně ráda bych si nechala Auroru, jenže Aurora potřebuje někoho, kdo bude moct v pátek večer (nebo klidně v sobotu ráno) připravit duel a v neděli napsat vyhlášení a další zadání. A já bohužel nemůžu zaručit, že se k internetu dostanu. Kdybych byla v Čechách, tak nemám jediný problém, jenže jsem v Irsku a víkendy se teď začalo jezdit na závody s poníkama a poté, co jsme se jednou ze závodů vrátili ve čtyři ráno, si nejsem jistá už ničím.
    Ale abych to zkrátila - bylo by nejlepší, kdyby se Aurory ujmul někdo jiný. Pokud by se do toho nikdo nehrnul, tak já budu v čr od července a klidně si Auroru zase vezmu na starost.

    OdpovědětVymazat
  6. Bezva
    Jsem ráda, že jsme zpátky, i když jsem si taky myslela, že bude forum dobrý, nedokázala jsem ho pochopit...
    Takže od příštího týdne doufám bude co přiávat

    OdpovědětVymazat
  7. Zprvu jsem byla štěstím bez sebe, když jsme se měli stěhovat. Ale pak se mi do toho nechtělo. Fóro na mě bylo asi moc technické Nicméně jsem ráda, že jsme zpět zde :)

    OdpovědětVymazat
  8. Super, že jste zpátky. Na fóru jsem byla jednou a utekla jsem. Bylo to na mě nějak složitý.

    OdpovědětVymazat
  9. Mně osobně forum přišlo nanejvýš easy na ovládání, viděla jsem už tisíce fór a v žádném jsem se nevyznala tak dobře, jako v tomhle. Bylo to dobře vymyšlené.Doufám, že nebudou tendence forum mazat, spíš bych to zakonzervovala a až se najde někdo, kdo bude vědět, co s tím, může se pokračovat ve hře. Co jsme tam dokázali, bylo něco, byla by škoda to zahodit.KS se tím pro mě stává opět stejně občasnou záležitostí jako před RPG, tedy max. prostřednictvím Imaginaria.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je fajné, na tom fóru jsem byla tak jednou, dvakrát maximálně, jsem ráda že se klub vrací sem

    OdpovědětVymazat
  11. Škoda, že jsem neměla čas na psaní. Nyní jsem bez Wordu, do kterého si vše píšu (dosloužil mi počítač a na mámin notebook to ukládat nechci). Ale fórum mi skutečně vyhovovalo. Měla jsem ho mnohem raději než tenhle blog a je mi líto, že se to vrací.
    Skutečně bych uvítala spíše fórum, ale můžu si za to sama svojí neaktivitou :(

    OdpovědětVymazat
  12. Hú! To jsou mi novinky. Upřímně řečeno, fórum mi moc nesedlo. Připadala jsem si jako na lodi, která pluje někam do neznáma a já vůbec nestíhala pochytit její směr nebo snad krásy vesmíru kolem. Blog je v tomhle ohledu nějak... No sympatičtější. Dejme tomu, že počká, až se všichni pokochají a pak se zase pluje o mráček dál.
    Ehm. Doufám, že jsem se do těch metafor příliš nezapletla...
    Stejně tak mě nejprve strašně nadchla RPG. Její příběh, záměr a všechno kolem - jenže tohle si žádá spoustu času, který já bohužel nemám. Takže jsem zase měla pocit, že mi toho spousta uniká.
    ... Tákže, vítej KS, vítej má drahá vzducholodi, se mnou jako snílkem a cestovatelem do neznáma můžeš počítat :)

    OdpovědětVymazat
  13. [9]: Když je pro tebe forum tak "easy", proč sis teda nevzala RPG na starosti, když se hledala nějaká pomoc? A upřímně neberu argumenty z osobního života, jako je nedostatek času a jiný starosti. Protože pokud něco takovýho řekneš, budeš se muset Ber omluvit za ten dvojí metr.

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: tak zkus psát na máminim počítači, ale ukládat na svou flešku tak to dělám já, když musím pracovat jinde

    OdpovědětVymazat
  15. jsem ráda že se ks vrací zpět, tady je prostě lepší

    OdpovědětVymazat
  16. Taky se mi to tu líbí víc a jsem rád, že KS pokračuje [14]: Dropbox je dobrý nástroj pro přenášení dokumentů, viz https://www.dropbox.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem velice ráda, že se Klub snílků vrátil zpátky, fórum mi vůbec nesedlo, vlastně jsem netušila, jak to tam mám používat.

    OdpovědětVymazat
  18. Tak jsem se tak dlouho odhodlávala, že se musím s tím fórem naučit, až se klub vrátil sem. Nu což, alespoň mám o práci míň. Do další plavby tedy se mnou (a s Kombou určitě tady) můžete počítat.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak jsme tedy zpět... (zpytuje svědomí a nedochází k hezkému výsledku) - měla jsem se fóru víc věnovat, ale tak teď už je pozdě..
    No nic, ráda bych s vámi pokračovala v plavbě

    OdpovědětVymazat
  20. Rozhodně chci mezi snílky zůstat, na mém blogu je sice mrtvo, ale to je gymplem, takže věřím, že v létě to tam alespoň trochu oživím :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já se s fórem teprve začala kamarádit, ale což, blog mám radši, tak uvidíme, jak to půjde všechno dál .

    OdpovědětVymazat
  22. Já věřím že zvládnem. Fórum mi taky úplně nevyhovovalo, snažila jsem se přispívat, ale holt maturuji a to má svoje následky téměř všude. Tam bylo sice snažší přispívat, ale blog je blog.

    OdpovědětVymazat
  23. Ja som tam ani nechodila.., mne to viac vyhovovalo tu a preto som rada, ze sme sa sem znova vratili.  
    Buducnst lode vidim optimisticky :).

    OdpovědětVymazat
  24. Přiznávám, že jsem na fóru byla jen párkrát a jsem moc ráda, že se klub vrátil zase zpátky na blog.

    OdpovědětVymazat
  25. Se mnou také počítej v další plavbě. Snad už bude šťastnější. :)

    OdpovědětVymazat
  26. [13]: Podívej, my, kdo jsme u toho byli, víme, jak to bylo :)Že pomoc nebyla hledána. Pomoc byla naopak nejdnou nabídnuta, ale naprosto nevyužita. Nikdo nám neřekl, co konkrétně je zapotřebí udělat, ačkoli jsme se po tom několikrát ptali, s čím je třeba pomoct a podobně, a tak nám nezbylo než se jen smutně dívat, jak hráči postupně z nudy a zklamání odpadávají. Naše zprávy zůstávaly nezodpovězené, a tak nikdo nevěděl, co má dělat a co se bude dít dál. Noví hráči čekali na schválení tak dlouho, až je to přestalo bavit a vybodli se na to.Až ve chvíli, kdy jsme se ozvali, nám to bylo všechno hozeno na hlavu ve stylu "starejte se, to je vaše vina" a já nestačím zírat. Ti, kteří se na hru nejvíc vysrali (sorry, ale to se prostě nedá říct slušně) se tady ohání vzletnými frázemi, zatímco ti, kteří několik týdnů protrpěli v obavách, co bude s hrou, která je bavila kterou měli rádi a kterou měli snahu zachránit, jsou tu označeni za ty, co za to všechno můžou. Vskutku zábavné. Doporučila bych, abyste si vy všichni "horliví zastánci Bereniky" sáhli do svědomí. My jsme to mysleli dobře a měli jsme snahu. Vy ne.Krom toho, já nemám ve zvyku ohánět se argumenty ve stylu "osobní život", takže nechápu, proč to vytahuješ. Všichni dobře vědí, že já si čas vždycky najdu, takže to je koment trochu mimo.A na závěr to hlavní, proč jsem přišla, pže tu nejsem, abych se hádala - a to už je na Bereniku - Sehnala jsem pár dobrovolníků, kterým hra chybí a rádi by ji obnovili. Potřebuju se s tebou domluvit na pár věcech, tak mě prosím kontaktuj na mailu, ať to neřešíme tady. Máme šanci postavit to na nohy a já myslím, že to byla příliš dobrá hra než abychom tu šanci zahodili, ne?

    OdpovědětVymazat
  27. Určitě bych ráda zůstala členem, zvlášť, když se teď klub vrátil na domovskou adresu. Tak se mnou na další plavbě určitě počítejte

    OdpovědětVymazat
  28. Nevím, jestli vám přišel můj email. Chtěl bych rubriku Téma týdne. Napište mi dyštak na email blog.darkknight@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Vážně netušíte jak moc jsem ráda že se to přesunulo zase sem. Dobře, na fórum jsem šla dvakrát a dopadlo to tak že jsem se docela zbaběle utekla schovat se na svůj blog.
    Tady je to takový lepší, jako domov.
    KS se určitě zase postaví na nohy, a zase bude líp.
    Jo a jinak, mám myšlenku která mi už asi rok trčí v hlavě, a přestože jsem si jistá že to někoho už napadlo, a že by to všem jenom přidělalo další práci, potřebuju se jí nutně zbavit. Jde o to že by se nejenom podle obrázků, ale i podle hudby mohli psát příběhy.
    Uff, výborně, já jsem se toho zbavila, a vy si toho můžete nevšímat.
    A klub snílků vzletí znovu do oblak.   

    OdpovědětVymazat
  30. [31]: Takže to s tou hudbou platí?       
    Yes!

    OdpovědětVymazat
  31. Je hezký vidět, že tu vydržel aspoň někdo z naší "původní party" :) Přijde mi to už tak strašně dávno je škoda, že Klub se začal pomalu propadat :) občas sem zavítám a "zčeknu", jestli vůbec ještě existuje moje stará Aurora mrzí mě, že komentáře u článků ubývají, i když se tu snažíte :) kdyby s tím šlo něco dělat, ráda bych pomohla...:)

    OdpovědětVymazat