9. března 2023

Creatio - Motýlí srdce

Dobrý den, milí snílci. Je druhý čtvrtek v měsíci. Tentokrát mám pro vás zase něco ze svých antistresových omalovánek. Rozhodla jsem se, že už je nebudu dál číslovat. Je to s té změti už matoucí. Jiné číslování mají témata ke kreslení a jiné zase malířské aktuality. A zrovna u těch omalovánek žádné pořadí není důležité.

Abych pravdu řekla, tenhle obrázek mě bavil. Tady jsem se vyřádila, co se týče odstínů zelené. Také je o něco menší, takže mi to netrvalo takovou dobu, jako když je potisk po celé stránce. Ten motýl je také fajn.

Do budoucna bych ale na vybarvení nějakého obrázku chtěla použít třeba jen tři až čtyři barvy Například žlutou, hnědou a červenou? Ještě si to promyslím. Výsledek by mohl být zajímavý. Oproti obvyklé pestrosti to bude změna. Ale nebude to příští obrázek v antistresových omalovánkách. Ten už mám rozdělaný. Plánuji až ten přespříští.

Pokud jste členy Klubu snílků, můžete tvořit a posílat své kresby, malby a třeba i koláže na email klubu klub.snilku@email.cz.

Pokud vás nenapadá, co kreslit, můžete se inspirovat mnou zadanými tématy. Například teď je aktuální téma „Oranžová“. Klidně si ale můžete vybrat nějaké starší. Za poslání tematického obrázku můžete také dostat bludišťáka.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete též psát náměty na témata, na která mám něco nakreslit já. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

S přáním hezkého zbytku týdne 

Raja Luthriela

2 komentáře: