19. května 2022

Creatio - Téma 21: Oblíbená knižní postava

Dobrý den, milí snílci. Je tu čtvrtek a s ním další Creatio. Tentokrát tu máme další téma ke kreslení.

Téma č. 21 – Oblíbená knižní postava

Já myslím, že tohle téma bude pro vás jednoduché. Každý přece alespoň jednou v životě přečetl nějakou knihu. Někoho čtení moc nechytlo a někdo knihu prakticky neodloží. Tento úkol se tedy hodí spíš pro tu druhou sortu lidí. Jistě vám alespoň někdy nějaká knižní postava přirostla k srdci. Zkusili byste ji nakreslit?

Každopádně jsem zvědavá, jestli tentokrát něco stvoříte. Prosím, překvapte mě a pokuste se něco nakreslit.

Za každý obrázek, který vytvoříte na mnou vymyšlené téma, získáte Bludišťáka. A to se vyplatí.

Pokud vás ale tenhle námět nezaujal, podívejte se do Seznamu starších témat. Třeba vás něco upoutá tam.

Pokud se vám témata nezamlouvají, můžete mi poslat něco mimo ně, i když za to Bludišťák není. Budu však také ráda.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete také psát náměty, co mám nakreslit já. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

Email klubu snílků je klub.snilku@email.cz. Do předmětu napište Creatio. Pokud kreslíte dílo na nějaké mnou určené téma, přepište tam i téma. Do emailu pak prosím zmiňte i název toho tématu.

S přáním krásného zbytku týdne Raja Luthriela

 

Žádné komentáře:

Okomentovat