18. června 2020

Creatio - Vaše obrázky do Mandalové soutěže.

Dobrý den, milí snílci, dnes je tu ten památný den, kdy odkryju to, co jste poslali do Mandalové soutěže.
Takže jako první nám sem svou velice zdařilou mandalu poslala Alissa:



Milá Rajo,

nějak se to sešlo, že ani nevím jak, a mám příspěvek do soutěže :)
Inu, dobrá, trochu přeháním, vím, jak se to sešlo… O volných dnech mě poslední dobou chytá pocit, že potřebuju být produktivní. Například dneska už jsem zasadila zakořeněnou větvičku ibišku, provedla pár úprav na webu, udělala si oběd a dala do pořádku svoje bombičková pera.
Mám období, kdy nechci pera ani vidět, a období, kdy odmítám psát čímkoli jiným. V epizodách druhého stavu jsem si postupně pořídila čtyři pera a zásoby barevných bombiček, během prvního období zpravidla bombičky vytečou a pera vyschnou. Takže dneska jsem se do toho dala, pera vyčistila, zprovoznila a usoudila, že když je stejně budu zkoušet, proč bych si přitom nemohla nakreslit mandalu?
Kreslila jsem bez rozmyslu a od ruky. Převládající pocit je "hurá, mám zase funkční barevná pera!" :)

Měj se krásně

Alissa


A jako naše druhá soutěžící je Iliniel. I jí se mandala velice povedla.


Ahoj Rajo,
přiznávám, že jsem neměla původně v úmyslu se soutěže zúčastnit, nemám teď na malování mandal čas ani náladu, ale bylo mi líto, že máš jen jednoho soutěžícího a říkala jsem si, že teda zkusím přispět svou troškou do mlýna, aby měla dotyčná osoba "soupeře" a soutěž mohla proběhnout, ač si nedělám žádné iluze o kvalitě či estetice svého díla. :D Je to obrázek starý asi 8 let, který se ke mně čirou náhodou dneska dostal z tátovy dílny, kde byl po mém odstěhování společně s dalšími mými obrázky a výtvarným náčiním uložen (táta vyklízel skladovací prostory a narazil na to). Tak jsem se rozhodla mu dát ještě nějaký smysl a to zasláním jeho fotky do soutěže.
Měj se krásně
Iliniel

Text k obrázku:
Mandala s názvem "Léto"
Technika: malba akrylovými barvami na plátno
Znázorňuje: studánku, rybníček, oblohu, letní slunce, louku, vlčí máky, pole zlátnoucího obilí, trávu volající k pikniku.


Tak co, kdo si podle vás zaslouží vítězství? Hlasovat můžete do 25. 6. 2020 do 20:00 v anketě pod článkem. Každá ze soutěžících dostane tolik Bludišťáků, kolik získala hlasů.

Pokud jste členy Klubu snílků, můžete také tvořit a posílat svá díla na email klubu klub.snilku@email.cz

Do komentářů, ale i na e-mail můžete také psát náměty na hudbu, kterou mám nakreslit. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

Rovněž můžete posílat třeba nějaké opravdu podařené graffiti, pokud nějaké často míjíte na svých cestách. Nebo cokoliv jiného, co podle vás souvisí s výtvarnem a byla by škoda to neukázat světu.

Žádné komentáře:

Okomentovat