28. srpna 2017

Kontrola padesátá šestá


Příjemné slunečné odpoledne všem snílčatům!

Přítel venku seká trávu, to je vám vůně. Znáte ty dny, kdy je úplně nepochopitelně čerstvý vzduch a vane lahodným čerstvým vánkem do všech oken? To chce kafe, do trouby hodit něco, co provoní celý byt, prádlo do pračky, a odvést nějakou tu blogopráci, než se vypere. Tak já jdu na to.

S pozdraveM.


Ohlédnutí za minulým dílem:

1) Aerosol - VENKU

Nefouká, pořád nefouká. Škoda.

2) Daletth - ANO

Po dohodě jsme vyměnily odkaz na už ne moc aktivní blog za aktivnější stránky.

3) Dragilia - ANO

Oživli jsme, je to dobré 8)

Dnes si dáme:

1) Nel-ly - OPATRNĚ

Asi nějak měknu, dřív jsem za takové úpadky aktivity dávala rovnou NE, ale když mi to někdo vysvětlí, tak je to celkem jiná situace než jednoduše opuštěný blog. Tady je vidět, že Nel-ly má prostě jen plno jiných věcí na práci než blog, ale pořád na čtenáře myslí a dává o tom aspoň vědět. Nicméně pravidla jsou pravidla, takže varovná plácačka je zvednuta.

2) Nikia - OPATRNĚ

Tady to bohužel taky usnulo a tentokrát nevíme proč, no ale když už jsem dneska hodná...

3) Tea - OPATRNĚ

Další životní komplikace, které se odrazily na aktivitě blogu.

4) Hunter - OPATRNĚ

Ticho po pěšině.

5) Kay W - ANO

A na závěr zase jedna zelená. Jupí.


A to je dnes vše!

Naviděnou příště!

5 komentářů:

  1. Zrušila jsem blog, takže prosím o vyřazení ze seznamu členů, děkuji.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To je škoda. :-/ Kde si teď budu číst?

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Tušila jsem nějakou čertovinu, když mi WP začal hlásit nefunkční odkazy na tvůj blog... velká škoda! Bude-li nějaká náhrada, dej vědět. A díky za oznámení

    OdpovědětVymazat
  4. Fouká, fouká Nemyslela som, že budú dve kontroly v priebehu jedného mesiaca

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Huráá :) To je tím, že ta předchozí byla zpožděná. Kontroly mají vycházet koncem měsíce, snažím se dodržovat 28., ale v červenci mi to nevyšlo, tak vyšla až druhého srpna.To ale nevadí, samozřejmě jsou to všechno orientační data a verdikt mileráda vezmu zpátky, hlavní je, že funguješ a že ses ozvala :)

    OdpovědětVymazat