2. srpna 2017

Kontrola padesátá pátá


Zdravím vespolek!

Konec července byl nějak zvlášť nabitý, ale je tu další vydání Repetitia.

Nevím, jak máte v Čechách, ale v Anglii dneska "lijou kočky a psi". Tak já ty psy jdu vyvenčit. Zdar!

S pozdraveM.


Ohlédnutí za minulým dílem:

1) Aerosol - NE

Aerosol bohužel pořád spinká. Upřímně doufám, že se ještě do příštího vydání probere.

Dnes si dáme:

1) Bels - ANO

Bels taky nějakou dobu spala, ale už se zase probrala, alespoň na chvilku. Tak snad jí to vydrží.

2) Daletth - OPATRNĚ

Ve webovkách se mi orientuje o trošku hůř než v klasickém blogu, takže nevylučuju, že jsem něco přehlédla, ale mám pocit, že poslední článek vznikl v květnu, což Daletth momentálně staví na hranici tříměsíční neaktivity. A tak řekněme opatrně.

3) Dragilia - OPATRNĚ

Za hranicí je bohužel i Dragilia, takže posíláme vzdušné pošťouchnutí s přáním inspirace.

4) Holoubek - ANO

Tady je všechno v pořádku.

5) Hanyuu - ANO

Tady taky velice v pořádku.

Bonus: stěhovací oznámení


Červenka mi vyštěbetala, že OptiMystique to rozjíždí v novém, a tak jsem se samozřejmě hned musela jít podívat. A za mě v pořádku 8) Přeju všechno nejlepší do nového místa a ať je plné inspirace.

A to je dnes vše!

Tak zas příště!

12 komentářů:

  1. Dragilia se probudila. Sice to zatím je vidět jen v jediné básničce, ale holt bývám po ránu trošku pomalá... 0

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda bych podotkla, že na webu je odkaz na oficiální autorské stránky. Stránky na webnode používám už čistě jen jako archiv své straší tvorby, kam už přispívat víceméně nebudu.Už je to sice delší čas, ale hlásila jsem předem, že už nebudu fungovat jako "bloger" - nebudu už nejspíš psát žádné články a i tvorbu budu dávat na internet jen sporadicky. Pokud to znamená, že mě to vylučuje z Klubu snílků, ok, beru na vědomí

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: To nevadí, stejně super ;) Podstatné je vědět, že dotyčný žije, reaguje a sleduje to tu.[2]: Totéž - super, že reaguješ :) Mea culpa, z názvu odkazu mi nedošlo, že jde o odkaz na tvůj "blogovější blog", tedy prostě na to aktivnější. V tom případě bych s dovolením vyměnila odkazy, aby se čtenáři klikem dostali primárně na to, co je víc aktualizované a podle mě i přehlednější. Sporadická tvorba nevadí a k vylučování přistupuju pouze když vidím, že snílek delší dobu nereaguje a ani nesleduje KS. Což není tvůj případ.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:  Oki doki, za vyměněný odkaz budu ráda V mém případě nicméně ta sporadická tvorba opravdu znamená tak jednou ročně povídku na Valentýna

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím, co je u mne v pořádku, na blogu již rok nefunguji a už jsem to i psala někomu odsud. Nicméně v Principii jsem pravidelně aktivní, tak prosím o shovívavost a možnost alespoň v této části klubu se nadále účastnit. :)

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Ježiš já jsem snad úplně slepá, ten článek je z loňska O.o Už nikdy nebudu datlovat Repetitio ve spěchu. Tisíceré díky za upozornění, ale ono právě i to, že tě tu vídám, mě spletlo. Myslím, že v takovém případě lze udělat výjimku. Je to sice škoda, že blog spí, ale členů, kteří jsou aktivní tady, je jen hrstka. Takového si nevyhodím :)

    OdpovědětVymazat
  7. [10]: Já bych si toho vůbec nevšimla! to je super!   

    OdpovědětVymazat