28. září 2016

Kontrola čtyřicátá pátá

Milí snílci!

Tak jsme zvládli přežít září, doufám, že se vám v něm dařilo a že se nám všem teď dostane pěkného teplého podzimu plného barviček. Jelikož já osobně jsem zrovna na cestě na Bali a budu tam celý měsíc, tenhle článek byl přednastaven, abych vás o něj nepřipravila.

Přežiju-li to dobrodružství ve zdraví, setkáme se tu zase koncem října.

Na viděnou, M.


1) Amathia - cestnicek.blog.cz- OPATRNĚ

Blog je trošku na hraně aktivitou, s posledním článkem z června, ale přes léto je naprosto běžné a pochopitelné, že hlavně mlaďoši mají míň času na věnování se blogu, neb většinou někde lítají po prázdninách a táborech, takže nemám problém přivřít očko. Je to hlavně i proto, že jinak nevidím nic k vytknutí, blog je takový myšlenkovník, na nic si to nehraje, a z hlediska pravidel je všechno v pořádku. Jen tedy kvůli té neaktivitě OPATRNĚ.

2) KayW - paralellis.blog.cz - ANO

Kay je svůj, jiný, dekadentní. Někomu to nemusí být po chuti, ale mně na něm právě baví, že ozvláštňuje naši skladbu členstva. Byť horory a nechuťárny taky nejsou ničím pro mě, oceňuju, že o tom píše a dává dohromady zajímavé srovnávací články různých filmů z toho okruhu, protože přece jenom, někoho to bavit může a píše to zajímavě a dobře. Jeho myšlenky jsou taky zajímavým čtením a nelze mu upřít, že je to nejspíš inteligentní a přemýšlivý člověk. Jediné cizí obrázky jsou postery ke komentovaným filmům a tam zdroje není třeba vyžadovat, neb je jasné, že to není jeho tvorba, a je to velice snadno dohledatelné. ANO.

3) Destinateus - self-hatred.blog.cz - ANO

Des se zrovna krásně vyhnul kulce pro neaktivitu, na druhou stranu i u něj se dala pochopit, neb šlo hlavně o vytíženost školou. To, že nestuduju, neznamená, že nemám představu, co to obnáší, takže i tuto výmluvu beru. Krom toho Des je jedním z těch blogerů, kde delší neaktivita znamená tak akorát že si stýskáte po článku a nějakých nových zajímavostech ze života a myšlenkách. Hrozně by mě taky zajímalo, jestli se mu občas ozývají nějací lidé s prosbou o design, protože mně přijde, že je na něj furt posílám a ještě si nestěžoval... :D Tak nevím, jestli mě nepráskli, nebo nesebrali odvahu. Což by byla škoda. ANO.

4) Chat Parisien - chatparisien.blogspot.cz - ANO

Blog, kterému nelze než závidět luxusně udělaný layout, vskutku minimalistický, interaktivní, a přitom se téměř plynule načítá i mně s loudavým internetem. Články inteligentní, většinou informační se zaměřením na Francii (tématické blogy rulez), vizuálně zajímavé a s řádně ozdrojovanými ilustracemi. Mimochodem, mně třeba na mém blogu štve, že když chci občas použít ilustraci od někoho jiného, přijde mi, že to úplně křičí "hej, já sem nepatřím!", protože to má zkrátka úplně jiný vzhled a duši, než moje vlastní fotky. Chat používá obrázky a fotky ze všech koutů, a přitom to tak vůbec nevypadá, je to stejně elegantní a poutavé jako různé informační žurnalistické servery. Je to prostě fajnový, a i když je to něco úplně jinýho, než blogy zdejší, dá se v tom parádně vyznat - a kdo by fakt nevěděl, pro toho je v meníčku přívětivý jednoduchý návod. Jo a jestli si u mě/u nás chcete něčím šplhnout, tak si můžete vzít mustr. Tomu říkám parádně zvládnutý profil se silným nádechem osobnosti, a k tomu ta naše klubová ikonka! ANO.

5) Lenny - tichy-koutek.cz - ANO

Další luxusně propracovaný blog, před nímž mám tak trochu chuť ten svůj smazat :D Takhle parádně by to mělo vypadat, přehledné, stylové, profi a skvěle čitelné. Zajímavé články, do nichž musela přijít spousta práce, vizuálně mě to baví, je to takové knížní a vůbec intelektuální. Na úrovni. Akorát občas jsem našla nějakou ilustračičku, kde úplně nevidím zdroj, třeba tady. Není to nic brutálního, snadno se dá přivřít oko, ale pro pořádek to musím aspoň zmínit - bylo by fajn, kdyby i takové serepetičky nějaký ten zdrojík měly, alespoň po najetí myší. ANO.


Tož, udělali jste mi radost, a vůbec, v posledních měsících to hodnocení probíhá příjemně a já naražím na samé zajímavé blogy. Tedy ne že bych si neříkala, že by jich mohlo být ještě víc. Ale je to hrozně příjemné, když si listujete seznamem našich členů a vidíte, že jich opravdu tolik stojí za to a že se tak máme jako Klub rozhodně čím chlubit. Jen tak dál.

A pokud znáte nějakého dalšího skvělého blogera, který by se sem hodil, zkuste ho na nás odkázat ;)

Nazdárek!


2 komentáře:

  1. Merci beaucoup! :) Jelikož studuji žurnalistiku, tak si to na blogu trochu trénuji, proto je ten styl článků takový jaký je. Jsem ráda, že se to někomu líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, děkuju za zhodnocení. Ta ilustřička je samozřejmě free obrázek, což znamená, že autor ji uvolnil pro jakékoliv použití i bez uvedení sebe jako autora. Většinou i u těchto obrázků uvádím třeba "licence:free", ale občas tam prostě nedám nic. Ale díky, že se staráte (to jako bez ironie, osobně se snažím autorská práva vždy dodržovat - i když netvrdím, že se nemůže stát, že bych někdy něco opomněla...).

    OdpovědětVymazat