8. února 2024

Vzducholoď padesátá osmá

 "...dále pokračuje jako linka číslo padesát osm, směr dálavy!"

Už je to pěknou dobu, co na palubu vzducholodi padesáté sedmé nahlédl Wangji. S Rajou jsme se tehdy shodly na tom, že v přijetí nám brání chybějící zdroje u obrázků, protože stejně jako se podepisujeme pod tvorbu vlastní, je fér jmenovat i autora cizího.



Alissa

Wangji si vzal článek k srdci. Blog prošel reorganizací a zpřehledněním, obrázky se dočkaly zdrojů, za mě přijetí už vůbec nic nebrání a upravuji verdikt na ANO.

Vážím si práce, kterou Wangji do blogu vložil, o to víc, že to bylo za ztížených podmínek. A vážím si toho, že dovede přijmout kritiku.


Raja

I já oceňuji, jakou si Wangji s tímto nelehkým úkolem dal práci. Byla to přece jenom velká spousta obrázků, ke kterým musel přidat odkazy. Teď už opravnu nic neprání tomu, aby byl oficiálně přijat mezi nás. Takže za mě také ANO.

Věřím, že se Wangji stane důležitou součástí Klubu snílků. Za nás za obě ti tedy přeji mnoho úspěchů. 

5 komentářů:

  1. To mě těší, dalo mi to vážně dost práce, ten můj blog úplně zpřekopat, takže jsem rád že ta práce nebyla zbytečná. 🖤😊🌜⭐✨ Jen se nevidím v seznamu členů. 🥹😇🪐

    OdpovědětVymazat