28. prosince 2018

Kontrola šedesátá devátá

Milá jezulátka,

doufám, že jste všichni měli krásné Vánoce a že si užíváte svátky s nohama nahoře, jak se patří. Já jsem si slíbila, že se pokusím vrátit alespoň v tomhle měsíci ke své někdejší tradici vydávat články dvacátého osmého (nevím proč, prostě se mi to tak párkrát sešlo a už se to táhlo... :D), a tak jsem tady.

Rovněž jsem si slíbila, že proberu o něco víc snílků, neb mi posledně přišlo, že pět je nějak málo na to, abych se ke každému dostala alespoň jednou v roce - což je sice dobrá zpráva, znamená to, že je vás hodně, ale na druhou stranu se pak může stát, že máme v seznamu snílky už delší dobu neaktivní, a toho se snažím vystříhat.

Takže! Dnes si dáme desítku, a sejdeme-li se tu příště v příznivých podmínkách, možná si střihneme další, nebo nějaký podobný počet. Ono mě zase čeká v nejbližší době další stěhování do Anglie a další nový život (to víte, my fénixové) a kdo ví, jak to zase bude s časem. Ale vynasnažím se, však to znáte.

Tak se do té doby mějte hezky, žijte, jak se má, a blogujte, ať mají čtenáři co číst :)


S pozdraveM.

V minulém díle jste viděli:

1) Jehane - VENKU

Bohužel stále žádný nový článek ani zpráva, takže nezbývá než se prozatím rozloučit.

2) Magdaléna - VENKU

Taktéž ani ťuk.

A dnes tu máme:

1) Vivienne - V POŘÁDKU

2) Veruce - V POŘÁDKU

3) Vysvobozená -V POŘÁDKU

4) Temnářka - NE

Tady se už nějaký pátek nezablogovalo.

5) Therese - OPATRNĚ

Ještě to není tragédie, ale něco bychom si početli... O:)

6) Tea - OPATRNĚ

Tady taky.

7) Šárka - NE

Tady je to taky už nějakou chvíli a navíc to vypadá, že už se to ani nerozjede. Ale uvidíme příště.

8) Sugr - V POŘÁDKU

9) Silica - V POŘÁDKU

10) Pufflie - V POŘÁDKU



Tak zas příště!

1 komentář:

  1. Ano, ano, taky chci něco napsat, jen kdyby ten čas neletěl tak rychle

    OdpovědětVymazat