28. března 2018

Kontrola šedesátá druhá

Milí velikonoční zajíčci!

Návrat do Čech pro mě byl notně rozptylujícím faktorem, a tak se stalo, že jsem pozapomněla vydat nové Repetitio.

Snad vám nechybělo až tak moc.

S pozdraveM.

Ohlédnutí za minulým dílem:

1) Dragilia - ANO

Zachráněno.

2) Dragita - ANO

Zatím nic nepřibylo, ale mám slíbeno, že brzy přibude. A vo tom to je.

Dnes si dáme:

1) Aerosol - ANO

V pořádku.

2) Barushka - ANO

V pořádku.

3) Daleth - ANO

Upřímně řečeno nedovedu posoudit, ze kdy co je, protože tam prostě nikde nejsou data. Což není praktické, protože jako čtenář bych ráda věděla, jestli čtu aktuality skutečně aktuální nebo prehistorické. Ale z hlediska Repetitia dáme zelenou, protože mám pocit, že od mé poslední návštěvy se tam přece jen něco dělo.

4) Chloe - ANO

V pořádku.

5) Illienel - ANO

V pořádku.

A to je vše, přátelé.

2 komentáře:

  1. Za zelenou jsem ráda, ale hlásím to, co jsem hlásila už před časem - ty věci prostě nebudou přibývat kdovíjak často. Jen, když se bude aktuálně dít něco kolem tvorby, což může být třeba taky jen jednou ročně... Nevím, jestli by se dalo doplnění recenzí z blogů považovat za kdovíjak nový obsah

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem taky ráda za zelenou, právě jsem oživila blog novým článkem - a nekončím

    OdpovědětVymazat