29. ledna 2018

Kontrola šedesátá první

Milá cukrlátka, vítejte v novém roce!

Počasí v Anglii nějak neví, co by si na nás ještě nachystalo, máte to v Čechách taky tak? Už jsem začínala opěvovat jaro a fotit první sněženky, už jsem cukrovala na ptáčky a áchala nad zelenající se trávou, když v tom mi připomnělo, že je pořád ještě leden, a tudíž mám ještě zalézt. Spustil se liják a vichr, a co v takovém počasí dělat jiného než pracovat na blogu?

A tak je tu nové Repetitio. Pohodlně se na něj usaďte a ty čepice ještě předčasně nesundávejte, ať nejste nastydlí.

S pozdraveM. vaše zahraniční dopisovatelka

Ohlédnutí za minulým dílem:

1) Chat Parisien - VENKU

Je mně to líto, ale bohužel už je to skoro rok, co přibyl nový článek. Až blog znovu užije, mileráda ho uvítám zpátky.

2) Krvesajka Anna - VENKU

Úplně stejná pohádka.

3) Charlie - VENKU

Tady též.

Dnes si dáme:

1) Blondie - ANO

V pořádku.

2) Dragilia - OPATRNĚ

Od listopadu ni čárky, opatrně.

3) Dragita - OPATRNĚ

Též pozor, už od října.

4) Gura-Chan - ANO

V pořádku.


V pořádku, a zdá se, že blog prošel vývojem, dostal nový kabátek a autorka nové jméno. Tak nechť se jím může pyšnit i zde, uděláme změnu v seznamu členů 8)

A to pro dnešek stačí!

8 komentářů:

  1. Zdravím! Vím, že už nejsem pro svou neaktivitu na blogu členem klubu, ale dále ho sleduji a velmi mne zajímá. Nyní se vracím na blog a zvažuji, zda se po čase znovu ucházet o členství v Klubu snílků. Mám ale pocit, že je tu aktivních jen málo rubrik a to zrovna ty, do kterých bych se asi moc nezapojovala. Jak je to prosím s projkty Creatio, Imaginarius, Photo a Téma týdne? A je Principia určená i na prezentace vlastních literárních děl snílků? Předem moc díky za odpověď.P.S. Nejvíce by mě zajímalo, kam zmizela Photo výzva, do které jsme se kdysi několik měsíců zapojovala a pak najednou...byla pryč. Z ničeho nic a ani žádný vysvětlující článek...a to zrovna ve chvíli, kdy jsem získala potřebný počet bodů a měla jsem dostat pohled! Sůla smůloucí...ale po projektu se mi stýská. I po Imaginariovi...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Principia samozřejmě i nadále slouží i k prezentaci tvorby jednotlivých členů. Jen na výzvu v PS každé výpravy již dlouho nikdo nezareagoval.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Ahoj a díky za zájem :) Hřeje mě, že si na nás ještě lidi myslí 8)KS bohužel momentálně stojí jen na hrstce jednotlivců, kteří mají všichni plné ruce práce s životem, a snad i kvůli poměrně nízkému zájmu o klub se raději věnují většinou jiným věcem. Nicméně dobrovolnosti se meze nekladou a jsme rozhodně pořád na příjmu. Co se Creatia a Phota týče, rozhodně jsou stále otevřené a pokud nám někdo pošle nějaké fotky, výtvory či návody, určitě je rádi zveřejníme. Totéž Principia, vždycky vyzývá k poslání vlastních výtvorů, takže je na lidech, aby se té výzvy chopili. Obecně jsme vždycky byli pro jakoukoli kreativitu, posílat je možno cokoli.Imaginarius teď vzniká míň často než dřív, ale vzniká, zrovna teď je rozepsaný další díl ;) A vždycky je možné se vrátit ke starým článkům a tvořit něco k nim. Sbírka Iluzí je otevřená čemukoli, nemusí se to týkat jen právě nejnovějších článků, v celém Imaginariu je plno inspirace a někdy může být zajímavé se vrátit k tomu, na který jsme už jednou tvořili, a zkusit to znovu.Ohledně Phota ďobneme do Zdeňky, snad si najde čas se na to podívat. Žádné body se určitě nikam neztrácí Tak já jdu ďobat a díky za zájem!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Děkuji moc za reakce a vysvětlení. Mohla bych se ještě na něco zeptat? Vrátla jsem se po roce na svůj blog, zdá se, že budu přispívat dlouhoddobě, ale opět nepravidelně, jako vždy...momentálně mám od návratu dvaa nové články s poezií, pracuji an dvou obrázcích...Moc ráda bych se časem opět zkusila ucházet o členství v Klubu Snílků. Nemám ale tušení, po jaké době od návratu nebo po kolika nových článcích by to bylo vhodné, abych ukázala, že blog byl opravdu oživen a není to jen štěk na krátkou dobu...mohly byste mi v tom někdo z vedení KS poradit?

    OdpovědětVymazat
  5. ...že si s tím dáš práci, je důležitější, než jak často to je.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Tak jsem mluvila se Zdenkou, plánuje oživení Phota, o víkendu si na to snad zvládne sednout, takže by to mělo zase frčet!Ucházet se můžeš klidně hned ;) Člověk nikdy neví, co bude dál, takže podle mě je jedno, jestli se přihlásíš hned nebo po půlroce pravidelného přispívání. Stejně se pak může stát, že ze dne na den budeš mít jiné priority a zase třeba přestaneš. Takže prostě řekni, jakmile budeš připravená se zase vrátit (nebo jestli už jsi) a já na to mrknu a vrátím tě (nemám pochyby ).Nepravidelnost nám vůbec nevadí, jen když prostě mrknu při Repetitiu a vidím, že blog má poslední článek víc než tři měsíce starý a že to i předtím třeba nevypadalo moc aktivně, tak už si dávám pozor. Ale jinak nemám potřebu od někoho vyžadovat x článků týdně (nebo i měsíčně). Ž

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Díky moc, kapitáne! Tak já to zkusím. A budu doufat v nový palubní lístek.

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Zdravím, Imaginarius by měl být oprášen - je to má vina hned z několika důvodů: 1) demotivace kvůli neaktivity přispěvatelů, 2) škola si vyžádala více času, než jsem chtěla, 3) vzhledem k tomu, že už si musím platit zdravotní, tak se oháním i jinak než jen nad učením a nakonec 4) ach, ta lenost! .

    OdpovědětVymazat