30. prosince 2017

Kontrola šedesátá

Milé petardičky!

Vánoce utekly jako nic a konec roku se přiblížil. My si však ještě dáme jeden článek těsně před ním - nemohu přeci odolat pokušení zkusit mít letos poslední slovo :D

Mějte se, nakročte správnou nohou a oslavujte střídmě,

S pozdraveM. vaše zahraniční dopisovatelka

Ohlédnutí za minulým dílem:

1) Destinateus - VENKU

Des sice vyhrožoval, že se možná v dohledné době dokope k článku, žel UChu to zatím nevyšlo a limit mé protekční trpělivosti bohužel narazil na zeď toho, co je správné. Slíbila jsem vám, že dlouhodobě neaktivní blogy v seznamu členů nenajdete, a chci to dodržovat. A tak se prozatím s Desem musíme rozloučit s tím, že samozřejmě kdykoli by blogově ožil, s otevřenou náručí ho přivítáme zpět. Nebudu vás zatěžovat dlouhými seznamy toho, co všechno Des pro Klub udělal (a nejenom pro tenhle) a jak důležitou postavou pro to naše vesmírné universum byl, a snad ještě někdy zase bude. Raději nebudu podléhat nostalgii a nebudu to brát definitivně. Však my máme dveře pořád otevřené. Nicméně prozatím: Díky za všechny ty ryby!


Bohužel stále žádná aktivita.


Též nic.

Dnes si dáme:

1) Deny - ANO

V pořádku.

2) Anchor - ANO

V pořádku.

3) Dragell - ANO

V pořádku.

4) Charlie - NE

Už jsem chtěla jásat, že dneska nikdo nezlobí, a pouhou myšlenkou jsem to zakřikla. U Charlie je nejen ticho už od února, ale dokonce od února ještě loňského (2016), což mě poněkud vyšokovalo. Při kontrole v letošním březnu jsem zjevně naprosto zblbla a neuvědomila si, co je za rok (což se mi stává). Takže si jdu asi do ledničky pro máslo, abych měla co dát na tu svou senilní hlavu. To jsem to zase s těmi svými sliby předimenzovala... :D

5) M. Phoenix - ANO

Snad v pořádku, snažím se :)

Tak, to by pro letošní rok stačilo, čau v příštím!

3 komentáře: