17. listopadu 2018

Kontrola šedesátá osmá

Milí bojovníci za svobodu,

s blížícím se koncem roku mám nějak čím dál tím víc práce a věcí na zařizování, takže každá volná chvilka, kdy po mně nikdo nic nechce a já se můžu svobodně věnovat povinnostem blogera, je k nezaplacení. Taky to máte tak, že kdykoli si k tomu konečně sednete, najednou vás všichni hrozně potřebují?

Přeju vám, ať si do konce roku stihnete najít ještě spoustu klidných chvilek a ať s nimi naložíte co nejpříjemněji a nejproduktivněji - zkrátka tak, abyste z nich pak měli dobrý pocit. Snad se mi to taky podaří. A snad se tu ještě do těch Vánoc potkáme.


S pozdraveM.

V minulém díle jste viděli:

1) Illienel - ANO

V pořádku a chválím za rychlou odezvu ;)

2) Jehane - NE

Tady se bohužel už od května nic nestalo. Abychom dostáli pravidlům Klubu, počkáme tedy ještě do příštího Repetitia a případně se budeme muset alespoň dočasně rozloučit.

3) Magdaléna - NE

Podobná situace, jenže dokonce už od ledna. Vždycky je mi líto vyškrtávat zajímavé členy, ale každému blogerovi holt občas život stoupne do cesty. Nezbývá než počkat, až se to zase spraví, a pak se ke členství přihlásit znovu, bude-li zájem.

A dnes tu máme:

1) Alissa - ANO

V pořádku.

2) Atheira - ANO

V pořádku.

3) Blondie - BLOG NENALEZEN

Tož to je škoda.

4) Guizmo - ANO


V pořádku.

5) Le Fille Ash - ANO

V pořádku.



A to je vše!

Žádné komentáře:

Okomentovat