28. září 2017

Kontrola padesátá sedmá

Zdar a slávu všem snílkům!

S potěšením mohu ohlásit zažehnání dvou krizí, tak se mi to líbí, když se mi lidi ozývají a já vím, že jen nezívají.

Jak zatím shledáváte letošní přechod do podzimu? Už provádíte nějaké podzimní rituály nebo ještě odmítáte pustit léto z hlavy? A budete slavit Halloween?

S pozdraveM. vaše zahraniční dopisovatelka

Ohlédnutí za minulým dílem:

1) Aerosol - ANO

Ozvala se! Fouká! Krize zažehnána :)

2) Nel-ly - NE

Bohužel zatím žádná známka života...

3) Nikia - NE

Tady taky nic.

4) Tea - ANO

Ozvala se, ožila, v pořádku :)

5) Hunter - NE

Bohužel nic nového.

Dnes si dáme:

1) Baruschka - ANO

V pořádku.

2) Blondie - ANO

V pořádku.

3) Dave - ANO

V pořádku.

4) Lenny - ANO

V pořádku.

5) Gura-chan - ANO

V pořádku.

Změny

Lyra končí blog a odchází z KS. Přejeme jí všechno dobré, děkujeme za všechny ty ryby a fantastické výběry a doufáme, že se k nám zase vrátí.

Magdaléna se přestěhovala na Blogspot, takže měníme adresu v seznamu.

Metteorwa má už dávno taky svou stránku, adresu jsem doteď neměnila, protože jsem doufala, že bude v blogu pokračovat, ale bohužel nic, takže měníme (a asi se rovnou brzy potkáme v Repetitiu...)

OptiMystique se též přestěhovala, možná už jsem to oznamovala, ale nastala nějaká šotkovina, v seznamu byla pořád adresa stará. Takže napravuji.


A to je dnes vše! Tož to je to dneska nějak podezřele zelené... Takhle by to mohlo být pořád :)

Naviděnou příště!

Žádné komentáře:

Okomentovat