9. prosince 2011

Nový seznam členů a hledání správců

Přišlo mi již několik e-mailů kvůli přesunu blogu, nicméně to není hlavní důvod, proč píšu tento článek.
Již několik měsíců stojí noví příchozí. Jedním z důvodů je to, že vyjma Dese nikdo ze správců nedokáže dát tu tabulku do kupy. Mne osobně už nastavení přivádí k šílenství, takže bude následovat menší změna. Navíc nemůžeme členy přidávat kvůli překročení počtu znaků. Rozdělení bude zcela jiné. Pokud v současné době nejste v seznamu je to tím, že jej upravujeme. Do týdne by měl být problém zcela vyřešene.

Dalším bodem dnešního programu je hledání nových správců.
Přijememe minimálně jednoho, maximálně tři.
Je to pro Artium, Repetitium (Pomoc pro Monicu Otmili) a pro Imaginarius.

Pokud máte zájem, napište nám na e-mail Klub.Snilku@email.cz
Všimli jste si kupříkladu, že mezi správci nemáme nikoho ze Slovenska?

Podmínkou je Facebook a volný čas.
Facebook kvůli správcovské skupině, kde řešíme většinu věcí.
Doba nástupu XD Do 1. ledna.

Není stanoveno přesné datum.
Můžeme vás mezi sebe vzít hned, ale nemusíme vás vzít a to (Pro jistotu zmiňuji předem) bez určení důvodu.
Raději samozřejmě někoho, koho zná víc znás a za koho se může někdo zaručit. Heslo od klubu také nedostanete dřív než po menším "pohovoru" na správcovské skupině.

12 komentářů:

  1. Jajch. A smím se zeptat, kdy vylétne dvacátá vzducholoď?

    OdpovědětVymazat
  2. Kdo nemá Facebook, jako byl nebyl, bohužel..

    OdpovědětVymazat
  3. Ne že bych nechtěla, ale čas neni ani na blog, natož na něco víc. Bohužel jsem naprosto vyčepraná školou a dalšíma aktivitama, takže bych byla akorát ta, co nikdy nic nestíhá.

    OdpovědětVymazat
  4. No, možno keby som si teraz nezaložila ten manga klub, a nenaložila si tým opäť poriadne na plecia, tak by som sa možno aj prihlásila...ale bohužiaľ, akosi si už radšej nič nakladať nebudem

    OdpovědětVymazat
  5. No taky o tom uvažuji, ale nejspíš bych na to neměl čas kvůli jiným projektům

    OdpovědětVymazat
  6. mě by popravdě spíš zajímalo, jestli je ve vašem e-mailu takový guláš, nebo jednoduše neodepisujete, páč jsem psala jeden e-mail a dokonce raději ještě jeden komentář kamsi sem na blog a nepřišlo mi nic ve smyslu odpovědi.. bohužel kvůli tomu doteď nevím (a hlásila jsem se snad někdy v červenci), jestli se vůbec smím zúčastňovat různých zdejších akcí nebo ne (repetitio)

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Milá Dee, byla jsi přijatá v osmnácté vzducholodi. :)

    OdpovědětVymazat
  8. No, se svým současným "nečasem" na vlastní blog bych vám asi byla k ničemu, bohužel. Možná by mě to docela i bavilo (ale upřímně nemyslím že moc dlouho)

    OdpovědětVymazat
  9. [2]: já myslím, že facebook není pro zájemce překážkou, není přece problém založit si profil i třeba pod blogovou přezdívkou jen pro tento účel ;)

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: v devatenácté, o to ale nejde, mám "jen" oranžové ANO a proto právě nevím, jestli mám čekat na repetitio..x3

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Ne, to znamená, že jsi přijata s tím, že se přihlásíš do Repetitia,ale členem už jsi.

    OdpovědětVymazat
  12. Kdybych měla čas, určitě bych pomohla s Imaginariem, ale vysoká škola mě ničí a skoro ani nestíhám svůj vlastní blog. Bohužel.

    OdpovědětVymazat